الرئيسية
مشاهير
ممثلات مصريات
ممثلات كويتيات
ممثلات سعوديات
ممثلات هنديات
ممثلات سوريات
مشاهير كرة القدم
افلام
افلام عربية
افلام مصرية
افلام هندية
افلام اجنبية
موسيقى
أخبار
فيديو كليب
أغاني
اغاني عربية
اغاني عراقية
اغاني هندية
اغاني اجنبية
اغاني طرب
اغاني سعودية
نجوم ودراما تركية
مسلسلات تركية
اغاني تركية
افلام تركية
برامج تلفزيونية
مسلسلات
اكس فاكتور 2
ستار اكاديمي 12
بوليوود
مسلسلات خليجية
مسلسلات اجنبية
مسلسلات سورية
مسلسلات هندية
مسلسلات كويتية
ارب كاستينغ 2
صباح الخير يا عرب
ارب ايدول 4
ذا فويس كيدز 2
صور
فيديو
مسلسلات رمضان

هيفاء وهبي تعيد للمرأة ثقتها بنفسها بأزياء جريئة ملفتة: هل حرضتها على الرجل؟

حديث موجه الى المرأة وتقول لها: إجمدي!

تواصل الفنانة هيفاء وهبي في اتباع استراتيجيتها الذكية في طرح أغاني ألبومها الجديد "حوا"، الذي ظهرت على غلافه في حوض الاستحمام، شيئاً فشيئاً وتباعاً عبر قناتها الخاصة على موقع "يوتيوب" العالمي، وهذا ما يجعلها تحقق إنتشاراً كبيراً في الوطن العربي أجمع. ولأنّها تخصص كل عمل فني فيديو كليب خاص به ومؤلف من مشاهد جديدة لها مع كلمات الاغنية، أطلّت وهبي في اغنية "إجمدي" بلوك ملفت ومثير حيث إرتدت كروب توب جريء وتنورة ساحرة زادت من جمالها وجمال مفاتنها.

هيفاء ركضت في الشارع وتنقّلت كفراشة مفعمة بالحياة، وأكّدت مرة أخرى أنّها ستبقى جميلة في أعين محبيها، وقد حرصت على تقديم رسالة مميزة للمرأة لتدعمها في مواقفها مع الرجل، حيث شددت في هذا العمل على أن تعيد لها ثقتها كي لا تنكسر أمام حبيبها وتعمل بذلك على الحفاظ على كرامتها وشخصها.

اغنية "إجمدي" من كلمات احمد المالكي، ألحان محمد الوزيري وتقول كلماتها: "اجمدي واحدة قالتلي حبيبها تاعبها و احدة بتبكي علي اللي سايبها و اللي ضعيفة عشان بتحبه مستحملة بتقول دة نصيبها... أجمدي بقي يلا انت و هي أنسي و عيشي حياه طبيعية لما هتمشي هيعرف قيمتك علشان كده خليكي قوية خليكي قوية...

أجمدي بقي يلا انت و هي أنسي و عيشي حياه طبيعية . لما هتمشي هيعرف قيمتك علشان كده خليكي قوية أوعي دموعك مرة يبانو ولا تباني حزينة علشانه إعملي نفسك بعدة لاقيتي واحد تاني هيملي مكانه . خلي كرامتك غالية عليكي ماتضيقيش نفسك بأديكي لما يحس ان انتي نسيتي بكره يلف الدنيا عليكي".

هذا ولا ننسى أن نذكر أنّ النجمة المثيرة للجدل الي قيل أنّها تزوجت سراً منذ فترة، قد طرحت قبلها ومنذ أيام قليلة أيضاً اغنية "في يوم من الايام" بعد اغنية جن الصبي وغيرها، وهي من كلمات تامر حسين، ألحان اسلام زكي وتقول كلماتها: "في يوم من الايام في يوم من الايام هتحلم يبقي بنا كلام و لو دلوقتي مستهتر هتتندم سنين قدام روح يالا سلام أنا اللي جريت ورا الاوهام و مانتش حد يتقدر ولا عاقل عشان تتلام، ليه داريت حقيقتك عن عنيا سنين ضحيت يا ألف خسارة علشان مين مغرور يا قلبي أزاي وافقت عليه ده زمان ده كله زمان مبنش عليه . خسران كفاية عليا صدمتي فيه معقول بجد الدنيا جرا فيها ايه ده زمان.

خلاص يا قلبي ارتاح وعادي اعتبره ماضي وراح ماترجعلوش ولا تفكر في يوم يرجع يقولي سماح . كان ياما كان في واحد كان حبيبي زمان خدعني وفوقت متأخر، عموما كل شئ في أوان ... ليه داريت حقيقتك عن عنيا سنين ضحيت يا ألف خسارة علشان مين مغرور يا قلبي أزاي وافقت عليه، ده زمان ده كله زمان مبنش عليه، خسران كفاية عليا صدمتي فيه معقول بجد الدنيا جرا فيها ايه في يوم من الايام".

إشتركوا في Mashaheeri عبر فيس بوك